Uszlachetniający lakier
Współczesne metody reklamowe coraz niezwyklej przypadają do gustu potencjalnym odbiorcą. Nic więc dziwnego, iż agencje reklamowe prześcigają się nowych pomysłach. Bez wątpienia większość reklamy przeniosła się teraz do Internetu, natomiast marketerzy nie mogą ograniczyć się tylko i wyłącznie do użytkowników sieci. Pozostaje ponieważ duża grupa ludzi, która wbrew pozorom nie ma nic wspólnego z światem wirtualnym. Zatem też na ulicach naszym miast cały czas możemy spotkać osób, którzy roznoszą ulotki. To właśnie z takich broszur możemy dowiedzieć się o promocjach sklepowych czy nowych punktach usługowych. O tym, iż papier dalej jest w cenie mogą świadczyć nowe metody, które dotyczą tylko i wyłącznie druku. Wśród nich wyróżnić można używany lakier UV, który nadaje broszurce połysku i jednocześnie ją ochrania przed wodą.
Jeszcze innym sposobem jest letterpress, z którego korzystają nie tylko prywatni przedsiębiorcy, natomiast również osoby prywatne. Ta metoda charakteryzuje się tłoczeniem grafiki na specjalny, miękki rodzaj papieru. Dzięki temu gotowy wydruk wygląda trójwymiarowo. Tłoczenie jest znane przede wszystkim wśród przyszłych małżonków, którzy za pomocą tej metody przygotowują eleganckie zaproszenia dla swoich gości. Co ciekawe, gotowe prace po wytłoczeniu mogą zostać zarówno celowo zabezpieczone lakierem. Poprzez takie działania zwiększamy żywotność materiałów papierowych, które nie tylko szybko się nie niszczą, natomiast również nie tracą swojego uroku i dzięki temu mają tylko zwolenników.
Jeszcze innym sposobem jest letterpress, z którego korzystają nie tylko prywatni przedsiębiorcy, natomiast również osoby prywatne. Ta metoda charakteryzuje się tłoczeniem grafiki na specjalny, miękki rodzaj papieru. Dzięki temu gotowy wydruk wygląda trójwymiarowo. Tłoczenie jest znane przede wszystkim wśród przyszłych małżonków, którzy za pomocą tej metody przygotowują eleganckie zaproszenia dla swoich gości. Co ciekawe, gotowe prace po wytłoczeniu mogą zostać zarówno celowo zabezpieczone lakierem. Poprzez takie działania zwiększamy żywotność materiałów papierowych, które nie tylko szybko się nie niszczą, natomiast również nie tracą swojego uroku i dzięki temu mają tylko zwolenników.